2011. május 21., szombat

The return of the nagy nímand.

Hát helló...
Szánombánom, magyarosan mondva szartam a blogra, de istenem, sok dolgom volt. Pirosöv megvan, büszkén hordom, latinOKTV úgy lett ahogy jósoltam, de az érettségivel haladok!! :D És fenomenális írásbelit írtam :P
Jövő héten nagy nagy szopatások várhatók drága Vörösmarty-szentélyünkön belül, Juhász Gyula-Tóth Árpás, kiválasztó szervrendszer-bőr-vázrendszer, trigo, történelemdolgozat. Most kéne a bahamákra vagy Thaiföldre húzni.
Tegnap lezajlott a Shito-ryu OB is, szó mi szó elég tragikus volt. Reggel duplájára dagadt torokkal ébredtem, nyelni nem tudtam, köpni nem próbáltam. Harminchét fokos hevületemben fél egy körül indultam csöndes hajlékunkból megmérettetni... Harmadik lettem, de csak M. sensei jóvoltából (szvsz.)A nap második csúcspntja (D. második helyezése kumitében) után ellüktettem hazafelé, a kapuban már éreztem, hogy gyönge corpusom hőmérséklete jócskán meghaladja a harminc fokos kinti meleget...
Elvileg tanulnom kéne a tételeket, 24-ből már megvan 14, még van tíz, de annyi más is kell, uramatyám, Zénón és az összes sztoikusok együttvéve...
Jó hírek:
- sensei elengedett edzőtáborba
-van fix nyári melóm
-ötös lesz a latinérettségim (csak pozitívan :D)


Ami rossz:
-beteg vagyok
-csomó tanulnivalóm van
-félek, hogy nem lesz ötös a latin
-az edzőtábor júni. 20-tól kezdődik, akkor érettségizem, és dolgozni is 20-tól kezdek...


Apu kimustrált hasnyálmirigye vagyok...

Rántott hús lesz ebédre, guten appetit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése