2012. január 31., kedd

Nahát nahát :D

Ohwow, valaki visszatért, vogymuk örvendezésben és hejhó :D
Lassan túl vagyok a vizsgáimon, finnül tanulok, bezártak a pszichiátriára egy hétre, lett egy bátyám meg egy komplett családom 120 km-vel arrébb, immár nyíltan felvállaltam hogy biszex vagyok, kell ennél több?
Ingerült vagyok, szellemességem alábbhagyott, lehet elvonási tüneteim vannak (Frontin sux). Erősschen avantgarde és naturalista gondolkozásmódot fejlesztettem ki azóta magamban, Leszarom és Hedonia országa közt ingázom, Borderline-os vagyok, papír is van róla. Az összes vombat megdögölhet, kinyírták a kanyart, meg a kanyarót, nem könyörültek rajta, ennek semmi értelme, de legalább írok. Grafomán-írásterápia, kitörölhetem vele, de legalább kopik a space a klaviatúrán...
Holnap kicsit összeszedettebb leszek.

Apu rángatózó bal szeme vagyok.

FASZOMAT:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése