2012. február 1., szerda

Hhhhhhhhhhhhhhhh

Kurvára idegesítő, mikor az ember tudatalattija néhány másodpercre a felszínre bukkan és olyan morzsákat szór el, amiket nem kellene... Ugyanis rájöttem bizonyos magánéleti nátty nátty kérdésekre... Név nélkül írom és homályban. Tehát ha a sas repül, veréb szárnyal. Ha sánta róka repül, veréb fuldoklik és sas akar lenni. Devon keres a kettesen.
Amúgy meg fasza, ma végre elhúzok itthonról, de estefele csak.. Úgyhogy előbb lelépek szerintem, nem érdekel, hogy megfázok, leszarom. Csak anyám hazajött és megint úgy érzem, tropára ment az amin hetekig ll. hónapokig dolgoztam. Újabban nem mizantróp szocfób barom voltam, hanem nyitott kedves ember egy kis stichhel... És most hogy egy a rohadék visszajött, paff... Az első tíz percben már beszólogat, cseszeget, baszogat, utálom, utálom, utálom, utálom, utálom, utálom, utálom, utálom, utálom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haljon meg! Üsse el egy roller, vagy mittudomén.
Gótlány-szreelmeschemmel tegnap beszéltük, mikor edzés után hazakísértem, hogy ő tipikusan az, aki tökéletes alany lenne tibeti szerzetesnek... Jót tenne az idegeinek(idegrángásai vannak, más is mondta már), és megszabadulna a világ egy ilyen görénytől.
Belökött a szekrénybe és az orvos előtt letagadta hogy én tűnjek hülyének, fenyegetőzik, nincs kaja, nincs semmi, provokálja a pánikrohamaimat, semmiségeket fektet le szabálynak és ha az ajtó kilincse nem vízszintes, akkor büdös kurva vagyok, nem jöhetek többet haza, stb.. Egyszer anno 14 évese el is játszottam ezt, elmentem egy srácal Érdre, akit konkrétan 2 hete ismertem, füveztünk és megdugott (én nem akartam, ezért írom így...). Amúgy nme bántam meg, mert ha ez volt az ára annak, hogy ne legyek itthon... Lelki szinten gondolkozom, nem érdekel a test, az csak közvetítőközege a lélek gyönyörének.... Talán ezért vagyok lányba és férfuiba egyszerre szerelmes... A női test egyszerre visszataszít és vonz... Gusztustalanok a nők, a testük, a testem mint egy üres szénbánya vagy valami világégés utáni sík vidék.. És egyszerre vonz.... Én is gusztustalan vagyok és a barátnőm is, mert ha az Arisztotelészi logicát követjük, a női test gusztustalan, Éva nő, Éva teste gusztustalan.
Haljon meg!!!!!!!! Vagy megölöm. Hat évesen apám pisztolyt fogott rám. Én meg kést az anyámra négy évesen, akkor kllett volna megölnöm... És ezért kurvára kapni fogok, tehát leírom, nem áll szándékomban gyilkosságot elkövetni, nem vagyok őrült, nem akarok sehoa menni, csak el innen! Már csak 5-6 hónap :D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése