2010. november 2., kedd

2.

Hello ismét...
A reggelem szörnyen indult, szétfagytam a zuhany alatt. Szerencsére szünet van, úgyhogy volt időm átmelegedni.
Még tegnap született egy beteg elhatározásom, miszerint ma zöldalmát fogok reggelizni energiaitallal, úgyhogy le is rohantam reggel 7kor és vettem egy liter löttyöt, mellé két kiló almát. Most pattogok, mint a gumilabda és fénysebességgel gépelek, mellette sudokut fejtek és a pénzemet osztom be (csütörtökön utazok le a nagypapámhoz Győrbe, ma meg moziba megyek - Cirko-Gejzír, Minden rendben lesz. Majd leírom, milyen volt, az ajánló elég brutális alkotásról tanúskodik, majd meglátom. Mindenesetre nem leszek egyedül, sikerült elhívnom egy jó barátnőmet, aki a film után lehet, nem lesz olyan jó, kiderül, túléljük, mint már oly sok minden mást).
Dolgozik a taurin a koffeinnel karöltve, és méteres mondatokat szülök.
Apu izzadó homloka vagyok, apu dobogó szíve vagyok, a la Brad Pitt.

Hat órám van, amit valahogy el kell töltenem, méghozzá mértéktelen kajálás, unatkozás, egyebek nélkül.
Most megyek, túlélem magam...

Itt a film Portos ajánlója - 
http://www.port.hu/minden_rendben_lesz_alting_bliver_godt_igeneverything_will_be_fine/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=113329&i_city_id=-1&i_county_id=2


3 megjegyzés:

  1. KEdves!

    Na, ilyen sem volt még, hogy valakinél én legyek az első... mármint.. természetesen követő:-)
    Nagyon nagy örömmel teszem, és remélem, hogy nagyon sok írást olvashatok majd még tőled. Nagyon szeretem, ha valakinek vannak olyan gondolatai, amiket úgy érez, szeretne kiadni magából, én is rég készülök már egy hasonló blog indításárása, csakhogy... hát na, tudod.

    Én kívánom neked, hogy minél több emberrel sikerüljön megosztanod a gondolataid, hiszen, ez talán a legfontosabb az életünkben, egyre mércéje annak, amik vagyunk.

    A legjobbakat neked! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szervusz!

    Hát, köszönöm, hogy benéztél, nem számítottam rá, hogy ilyen hamar látogatókra teszek szert :)
    Igyekszem majd posztolgatni, ha sűrű programjaim engedik ezt :)

    VálaszTörlés