2010. november 9., kedd

Pótposzt mindenféléről, és a Három Nagy Ruszki Hét (HNRH) kezdete

Nem akarok felnőni. Tejbegrízt akarok enni a menzán, hinni a Mikulásban, anyák napján orgonával idióta verseket szavalni, kindercsokit kétpofára tömni. Semmi kedvem sincs komoly (höhöhö..én? Soha!) felnőttként egy álkomoly világban színészkedni. Igazán nagyon szívesen járnék suliba még vagy 30 évet. Így belegondolva nem is olyan tragikus. kelek fél hatkor, reggelizek, aztán gépezek, olvasok esetleg zenét hallgatok negyed nyolcig. Lemegyek a megállóba, eltolok egy blázt, Dórival találkozunk, aztán gehen in die Schule. Rohadni 6-7 órát nem szívmelengető, és a francia riviérán is el tudnék ücsörögni egy Cuba Libre társaságában, de ez mennyivel egyszerűbb, mint az, amit még nem is tudok... Itt legalább rendszer van. Lehet, csak én vagyok ilyen cseszettül mulya, de félek attól a hűdenagy önállóságtól, amivel a 18 jár. B@sszameg, örök óvodás akarok lenni :'(

Na de theme aktuelle -
 Mint már lehetett volt sejteni fenti kis dühöngésemből, igen, ma van a szülinapom.
Szépen felkeltem, belassulva megágyaztam, aztán hopp, ki a konyhába... Gőzöm sem volt, mit egyek reggelire, vágtam egy szelet kenyeret, már majdnem bevittem, mire daragaja maja-anyácskám (orosz, jel.: drágám, ha már így beruszkultunk három hétre) kiperdült elém szép táskás szemeivel, és rebegett egy boldog szülinapot. Akkor tudatosult bennem, hogy egy évvel vénebb lettem, hamarosan ereszthetem a szakállat is akár, és taccsra vágtam ezekkel a bájos gondolatokkal az egész napom. Tisztességtudóan megköszöntem (jájjdearanyosvagyolteegyemkijamájad..:S) aztán, mikor visszament a szobába, egy mozdulattal visszasöpörtem a szétmorzsálódott kenyeret a zacskóba, és ha már 18, bezabáltam három szelet mákos rétest. Gyógyultam, na.
Utána egyedül bin ich bemenni in die Schule, pofánestem az esőt, és szétázta a hajam a cseppeket. Bent első órán táncoltunk (hip-hop csoda, bekövetkezett amitől féltem, van seggrázós rész ;'( Ássatok el!) Aztán fizikán drága tanárúrral összefoglaltunk. Utána Dóri felköszöntött. Imádom, szeretem, besten Freundinnen. Tényleg. Szóval tündéri volt (Zsákmány - rajz, összes közös emlékkel rajta, jelenleg az ágyam felett, a fejemnél díszeleg. Egyik legjobb szülinapi ajándék a 1.....vááá évem alatt.)
Biosztz is volt, ment, mint a karikacsapás, elvégre cukrászok akarunk lenni, vagy mi a szösz, és ahhoz kell. Nyuszi nénit különben is imádom (biosztanárnő), tartozok neki ennyivel, hogy rendesen bevágom az anyagot (sejtek anyagcsere-folyamatai).
Utána már gyorsan elteltek az órák, hazafelé Dórival bementünk a Sparba nulla kalóriás nemhizlaló kólát venni (csak az ilyeneket iszom meg, kivéve a kvass-t és a gránátalmalevet... jó, meg a mojitot és a cuba librét), aztán go home.
És jött a meglepetés, azóta is hűűha meg jajdejó-feeling.
Anyám boldog szülinapot-tal köszönt. Romka (orosz pasi - anyucikedvence, lassú, imádnivaló, ingatlanügynök, ex-kőgazdag, melegszívű, pakolás közben dúdolgatós - összegzés: igen, anyám belenyúlt a tutiba.) össze vissza rohangált (Anya:"Évike, próbálj meg minél lassabban öltözködni, aztán amikor bemész, lepődj meg). Húsz percig mostam kezet és vettem le a kabátomat, aztán bementem a szobámba, ééééés...
A székemen díszelgett egy bazi nagy doboz, és a többi(többi= 3 db. alma, 1 db. gránátalma, 1 db. pomelo, 1 db. üdvözlőkártya, 2 db gyertya(1, 8).
A dobozban pedig két eredeti amcsi fa (tényleg az!!:D) hangszóró a gépemhez. És a pasi választotta, egyemaszívét! Szóval most általános szeretés van, és igen, kezd jó lenni a nagy ruszkieksön.

Amúgy négy napja hurkát és mákos rétest eszek. És kefirt. Tegnapelőtt 2,5 litert ittam meg ebből a csodás tejsavas erjedés folyamán létrejött savanyú tejtermékből (hahh, a biosz, na ugye!), és a gyomrom konkrét litániákat zengett tőle. Ma este is sor kerül egy doboz beszlopálására, de ez még a jövő zenéje, még a kóla az úr hasi tájékon.

Éléstárunk jelenleg (vagyis az oroszok a spájzban vannak):

Kismillió doboz kaviár, 4 csomag orosz csoki (konfeta - tegnapi edzésen nyereményre bocsátva kb. 20 darab közülük, maradt 10000000000...), a bigos(lengyel speckó kaja, jelenleg olvadozik), két üveg gin, 6 liter tonik, 2 liter pálinka, 2 liter ágyas pálinka, 4 üveg bor, 1 üveg vodka. 3 kg. orosz fekete kenyér, 1 liter kvass, 1 liter gránátalmalé. 2 doboz fenyőgyanta-rágó. Hurkák tömkelege a Véres és Májas-dinasztiából egyaránt, temérdek kovászos uborka és almapaprika. Túró Rudik, csabai, gyulai és Pick termékek, baconszalonna (3 doboz).
2 tasak eredeti kínai gubós zöld tea, 2 kg. kávé, 3 doboz cappuccino. 2 üveg baracklekvár, 1 üveg szilvaszósz, 1 üveg speciális orosz fűszerkeverék (Erős Pista állagú).
És még sorolhatnám. Borzasztó.

Bigos

Romkától kaptam egy amolyan régimódi hagyományos orosz kendőt, amiért állítólag 3 hétig rohangászott Moszkvába és vissza (Moszkva mellett lakik Ogyincovóban). Tegnap reggel egy cigányasszony harmincezerért meg  akarta venni. Kegyesen nemet mondtam és adtam tüzet, hogy meggyújtsa koporsószegét (basszus, milyen költői vagyok ma...)
A kendőm felülnézetből

A minta rajta - gyönyörű!



A szombatom (Vikivel töltött fantasztikusan sikerült, Váci utca és Vörösmarty tér rulez, Djarum Black pedig fogyott (még van 4 szál!). Megnéztük a Száll a kakukk fészkére-t, és még hajnali 2kor tévéztünk (H2O (hova süllyedünk..), Family Guy, Teleshop...)
Vasárnap egyedül voltam, anyuék a budai várba mentek, én tanultam, tegnap szintén csak edzés után találkoztunk (igen, tízperces mennyország most is volt :D). A mai nap pedig.... az a MAI nap.

Dóri még szeretne sütit sütni nekem - a vége az lesz, hogy az öleléseim miatt kap bordatörést. Szeretettúlcsordulás-veszély.

Viszont az idilli hangulatot is elrontja valami, semmi sem lehet tökéletes - holnap fizika témazáró.

Apu üres feje vagyok.

Még 8 nap OKTV-ig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése