2010. november 17., szerda

Pillanatnyi létösszegzés

-Túl vagyok az OKTV-n. Nem fogok nyerni, de legalább nem verset kellett fordítani. Az egyik csaj, aki szintén írt, folyamatosan köhögött, a halántékomon az erek feltűnően lüktethettek, most már nem érdekel. A teszt alatt drágalátos osztályfőnököm, aki ügyelt ránk, pofázott végig. Csak én vagyok idegbeteg ennyire, vagy OKTV alatt tényleg elvárható lenne a méla kuss?
-Amin nem vagyok túl - ma alárendelő mondatok dolgozat nyelvtanból, Gogol-olvasmánydolgozat, consecutio temporum dolgozat (elvileg mindent használhatunk hozzá, OKTV után csak hívjatok deának...)
-Tegnap éjjel megfogadtam, hogy soha többé nem megyek ki pisilni este 10 és reggel 5 között. Nem vagyok kíváncsi anyám szexuális életére. Já tózse (já tózse, já tózse, daragaj moj, vkuszna, ocsiny vkuszna, .... Fujj.)
-A tegnapi edzés hihetetlen jó volt (vajon miért :D)... Sikerült végigpofáznom ....... az elejét, és utána is................ Hát szóval... Victoria et misericordia (úgy sem lesz semmi..:D Szokásos pozitív felfogás)

Azért, hogy ne örüljünk ennyire, sorsom szépen betolta az orrom alá retkes, mosatlan lábát. Reggel ugyanis, mikor bekapcsoltam a gépet, láttam, hogy írt AZ A DRÁGA EMBER aki elcseszte a tavalyi évemet és a kapcsolatomat... úgy nagyjából mindenkivel. (Hello. Mi a helyzet?) És én barom visszaírtam, hogy "semmi, megvagyok, hogyhogy írtál. Nem mintha hiányzott volna."
Majd megbeszélem VALAKIVEL hogy beszéljen valakivel, hogy az beszéljen valakivel, hogy ez a senki ne írogasson (jó, nincs ennyi valaki, csak magam előtt is titkolózom. Félek a nagyközönségtől, na :D)
Nem kell nekem felesleges gyomorideg ésatöbbi... Így is elég nehéz mostanában.

Legalább lyukasórákban nincs több latin...  Pénteken lesz fakt előtt két óra pihim.

Amúgy a jövő hét pénteki övvizsgára tolószékben megyek... Múlt hét pénteken Orsi (karatés ő is) vágta tropára a térdem, aztán a tegnapi edzésen rásegítettem, hazafelé meg zuhantam egyet az első emeletről....

Megyek. Be kell fonnom a hajam.

warum? :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése