2010. november 5., péntek

Reggeli gyors

Egy zsömle és egy doboz kefir. Szépen indul a nap.
Persze, drága anyám ebbe is belekontárkodott, hisz a kefirt vissza kell vásárolnom, lesz egy utam a Lidl-be...
A tegnap baromi jó volt egész addig, míg haza nem jött. Vettem Pina COladas cigit, visszakaptam a telefonom (4 órát voltunk Mammutban). Egy szépséghibája volt csak a dolgoknak, hogy nem volt itthon főtt étel, úgyhogy -
Reggeli - almás pite, kefir
Ebéd -zacskós leves, mákos pite
Vacsora - túrós palacsinta.

Szuper.

De az zgalmas dolgok hat után kezdődtek. Anyám hazaér, megrakodva. Mndm neki - leviszem a szemetet. Erre - "Úgysem teszed tönkre, hiába igyekszel, hiába erősködsz, nem fog sikerülni." - gondolom az elkövetkezendő 3 hetet gondolta. Közöltem vele, hogy konkrétan nem érdekel, miért akarnám elcseszni? Erre a drágám felháborodott, és innentől jó 4 óráig ment a vérem szívása, hogy mekkora egy semmittevő ingyenélő f@sz vagyok. Ja. Mivel 17 éves vagyok sajna.
Azt is az orrom alá dörgölte (megint) hogy amint 18 leszek, kirak. Köszönöm szépen, drága jó anyám :)
Első szava reggel az volt, hogy kuss (jó reggeltet köszöntem...).
Maradt egy fél tasak cappuccino - van egy doboz a szekrényben, mondtam, öntsd bele.. "Nekem nem kell, hogy tanácsot adj, 50 éves vagyok, a saját lakásomban a saját dolgaimmal azt csinálok, amit aakrok, örülj, hogy kapsz, örülj, hogy fedél van a fejed felett."
ZHát nem örülök, inkább laknék a Petőfi híd egyik hídfőjénél egy zsákban.
Sajnos azt hiszi, attól lesz jó anya, hogy van minden nap kaja és lakhatok az ő SAJÁT lakásában a SAJÁT rendszerében a SAJÁT fedele alatt, mint tökéletes mikrouniverzumának egyik alattvalója, ki  csak használója a tőle kapott szart sem érő kis életnek, és nem jogos tulajdonosa.
Szóval tegnap megint féreg voltam, kuss volt a nevem, pics@ és a többi. De amikor kellett valami (ahogy ma reggel is a kávé uitán kihívott, hogy Évike csinálja meg kérlekszépen a gázt mert anyuka nem képes rá, ugyulibugyuli) akkor benyal. Gyomorig.

Apu felfordult gyomra vagyok.

Megyek le Lidlbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése