2010. november 2., kedd

Reggeli gyors

Szép jó reggelt!

Gyorsan eltelt az éjszaka, ami csodálatos ahhz képest, hogy szemhunyásnyit sem aludtam.
 Kilencre kell mennem táncpróbára (szalagavató), és semmi kedvem. Kint hideg van, ködös, barátsgtalan szerda reggel. A reggeli kávémat kortyolgatom, és már sajnálom magam a két óra múlváért...
A tegnapi filmről most dióhéjban annyit, hogy mindenkinek ajánlom, dán testvéreink egyik kiváló alkotása, mely az utolsó pillanatban is tartogat meglepetéseket (a végére ledermedve ültem a székben, és a stáblista végigperegtéig nem tértem magamhoz---fenomenális volt!)
A teremben amúgy ketten voltunk barátnőmmel (akivel nehogy összevesztünk volta - szerencsére -, hanem még szorosabbra fűződtek köztünk a szálak :) Szombatra is van már programunk, arról majd a két órás hip-hop-kínzás után :) Tömören - Vörösmarty tér, Djarum Black, születésnap.
Nem tudom, hogy fogom megoldani a mai napot, mert még megígértem tánc után egy randit egy másik barátnőmnek is, este pedig edzésem van (karate). A hűtőben szomorún tekintget rám a friss sült hal, szinte már hallom amit mond ..."Mi lesz velem, Évi, ha nem válhatok eggyé veled pontban déli tizenkettőkor?" Sanyarú sors, ez jutott nekem... Hagymás-tejfölös gyönyörűségemet meghagyom a délután kettőnek.

Szedelődzködnöm kéne, fél kilenckor már a villamosmegállóban kell fagyoskodnom.

Apu lúdbőröző bal karja vagyok.

(a zene amire "táncolunk"... Sosem csináltam még ennyire tőlem távolálló dolgot... Nirvána, megújulás, jövök!)

http://www.youtube.com/watch?v=2DO6Y9_5e7A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése